Monday, November 13, 2006

Dr.M | Pak Lah | persidangan UMNO

Mahathir may leave hospital soon
Nov 12, 06 9:48am
Mukhriz Mahathir said his father was still motivated to criticise Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi's administration if necessary. More
He will continue to criticise
Get-well prayers on Tuesday

Saya mahu berehat selepas ini, kata Dr Mahathir
Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang kini menerima rawatan di Institut Jantung Negara (IJN) berkata beliau mahu berehat sepenuhnya daripada sebarang aktiviti dalam tempoh beberapa minggu ini termasuk daripada menghadiri Perhimpunan Agung Umno Isnin ini."Saya nak rehat...tiada kenyataan apa-apa...harap perhimpunan (Perhimpunan Agung Umno) berjalan dengan baik," katanya dalam temubual eksklusif dengan Bernama dan RTM Sabtu, dua hari selepas dimasukkan ke IJN setelah mengadu sakit dada di rumahnya.

Dr. Mahathir tidak dapat hadir perhimpunan KUALA LUMPUR 12 Nov. – Tun Dr. Mahathir Mohamad kesal kerana tidak dapat hadir ke Perhimpunan Agung UMNO Rabu ini atas nasihat doktor, kata anaknya, Datuk Mukhriz.

PM dijemput hadiri doa selamat untuk Dr M
Sun Nov 12, 06 11:01:15 PM Oleh Abdul Aziz Mustafa
KUALA LUMPUR, 12 Nov (Hrkh) - Perdana Menteri Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi, Timbalan Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak dan pemimpin Umno yang lain adalah antara yang dijemput menghadiri majlis doa selamat bagi mendoakan kesejahteraan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad esok.
technorati tags:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home